8 January 2013

takkitaivas

Tänään mä otin mun keskeneräsen kässätyön tuolta sängyn alta (?), koska pikkasen myöhässä... Olis pitäny olla jo ennen joulua valmiina, mutta väsättiin puol vuotta yhen mekon kanssa, joten tää oma työ jäi vähän vähemmälle. Nyt kuitenkin, kun mulla on ne koekuvaukset torstaina, nii ajattelin saada ton takin siihen mennessä valmiiksi. Saa nähä, tuleeko siitä ollenkaan käyttökelposta, mutta ainahan voi toivoa.

Alunperisen idean tohon takkiin sain  PeterHahnin kuvastosta, josta sitten bongasin kai villakankaisen laatikkomallisen takin. Olin heti valmiina tuon takin tilaamaan, mutta maksoi aika maltaita, joten se siitä.

Ajattelin, että tänään vois tuonki saada tehtyä, mutta ylempi taho ei näköjään ollu ihan samaa mieltä. Olin jo ihan loppumetreillä kun huomasin, että toisen hihan vuorikangas puuttu kokonaan. Siihen loppu sitte se ahkerointi. Nyt pitää sitte vaan venata tosrtaihin kässätuntiin, jotta saan sen kankaanpalan.

1 comment:

blogger template