13 February 2013

käytiin elokuvissa ja leivottiin pullia

Helloou taas viikon jälkeen :)

Nyt on sen verran väsymystä/kiireistä ollut, etten ole hirveesti tietokoneelle uhrannut aikaani, joka on muuten aika iso juttu tällaselle nettiaddiktikolle. Nyt on kuitenki tehnyt ihan tuskaa nähdä tietokone viikon sissällä. Nyt sitten ajattelin tulla taas vaihteeksi tarinoimaan mun viime viikon tänne : )

Eli perjantaina ja lauantaina olin Metsiksessä ratsastamassa/hoitamassa yms Mammuttia. Perjantaina menin tallille suoraan koulusta. Mentiin Mammutin kans tunnille ja sain tamman jo alkuraveissa kivan pyöreäksi. Mentiin tosi paljon taivutuksia ja kaarevia uria. Ennen tuntia oli kerrankin ajoissa - liian ajoissa. Mun tunti oli siis viideltä, nii mulla heppa seiso karsinassa varustettuna jo neljältä, vahingossa siis. Otin varusteet sitte tunniksi pois ja laitoin mössöt hautumaan. Puol viideltä laitoin sitte kamat takasin ja lähin pienelle lenkille tielle. Ravattiin myös vähän, koska oli niin kiva keli, eikä yhtään liukastakaan :)

Lauantaina menin jo kaheltatoista Metsikseen ja hain heti ekaks Mammutin sisälle (tällä kertaa mä hain oikeen heposen jo heti ekalla kerralla). Tallissa riisuin loimet ja harjasin Mammutin. Kävin sekottaa ruoat hautumaan ja heitin sitte kamat päälle ittelleni ja Mammutille. Meijän oli tarkotus olla koko tunti ulkona, mut se lenkki jonka kiersin kestikin vaan 10 minuuttia. Matkalle mahtui pari ravipätkää ja pieni laukkasuora kevyessä puuterilumisateessa <3 Lopputunniksi mentiin maneesiin ja tehtiin vähän samoja harjotuksia kuin eilisellä tunnillakin. Tällä kertaa yksikseen ratsastelu onnitui jo paremmin - Mammutti kulki lopussa jo tosi kivasti :)


Sunnuntaina lähin (kerranki) kaverien, mm. A:n kanssa elokuviin. Lähettiin ihan vaan tohon lähikaupunkiin pikkuleffateatteriin kattomaan 21 tapaa pilata avioliitto -elokuva. Oli kyllä taas tosi hyvä ja kerranki hyvä suomalainen elokuva. Armi Toivanen veti kyllä ihan nappisuorituksen - sai nauraa melkein koko ajan :D

Elokuvan jälkeen me mentiin viereiseen Hesburgeriin syömään ranskiksia ja pehmiksiä, myös sekaisin. Syömisen jälkeen pari kaveria lähtikin jo, mutta mä, A ja yks kolmas jäätiin vielä venailemaan kyytejä.

Maanantaina kävin ratsastuskoululla mun vakitunnilla. Mulla oli nyt kerranki kannukset mukana ja jalassa, nii olisin halunnu mennä koulua (niin kuin kaikki muutkin). Meillä oli sijainen, joten mentiinki puomeja. Sain aika monta huomautusta mun katseesta, joka siis oikeasti on koko ajan suuntautunut sinne etukavioihin - en tosiaankaan tiiä miksi.

Tiistaina, eli eilen, leivoin sitte laskiaispullia, joista tulikin sitte minilaskiaispullia. En tiiä, oliko vika hiivassa vai missä, kun ei se taikina siitä mihinkään noussut. Lopputulos oli kuitenkin hyvän makuinen. Suoritin leipomisen taas kerran Katy Perryn tahtiin :)

Ihanaa! Canarialle on luvattu hyviä kelejä ens viikolle! Nyt pitää vaan jaksaa odottaa kolme päivää :)+ Yhteishaku sitte heti loman jälkeen... ou nou... onneks mulla on nyt ihan hyvällä mallilla noi valinnat :)

No comments:

Post a Comment

blogger template