24 May 2013

Jämsä 2013

Heihei kaikki! Tällä kertaa raapustan Keski-Suomesta, sillä suorin tänä aamuna tieni junien avulla Iidalle :D Istuinpa siis 3 tuntia mm. InterCityssa ja Pikajunassa Harry Potteria lukien. Alotin tossa muutama päivä sitten vihdoinki sen Salaisuuksien kammion ja oon ihan koukussa siihen :DD

Well hello everyone! This time I'm writing from Middle-Finland. I have sat 3 hours in train to travel to Iida :D While I sat in express I red Harry Potter. I started the Chamber of Secrets few days ago and I can't put it down :DD

Mulla oli tarkotuksena tehä teille video viime viikol, mut sitte TETti iski niskaan ja niimpä te jäättekin ilman niitä matskuja.. TET-viikon (5 pv) mä alotin jo lauantaina 18.5. ja lopetin siten jo torstaina. Tosrtaina kävin tallilla ratsastelemassa pikkasen pitkästä aikaa. Mä oon nyt päättäny lopettaa tunnit ridakoulul ja alan nyt käymään vaan satunnaisesti tunneilla ku mulle ja tän hepan omistajalle käy. Kyse ei siis ole Mammutista... pidän tätä tietoa vielä vähän piilossa ;) Nyt kuitenkin seuraa tonneittain (no ei ihan) kuvia (jotka laitan huomenna) ja haastetta!

I had purpose to make a video to you last week but then my work practice started and I kinda forgot it... I started my work practice (5 days) already on Saturday so I finished on Wednesday. On Thursday I went to stable to ride a bit after a long time. I have decided to stop my riding lessons at riding school after this spring. I wont stop riding: I'm gonna take some lessons when I have time and etc with my friends horse (not Mammutti). After all now comes tons of (well not that much) pics (I put them tomorrow) - I'm too lazy to translate the challenge :DD

























1 comment:

  1. voi että oon ihan otettu tästä haasteesta, kiitti! :) toteutettu jo on!!

    ReplyDelete

blogger template