19 July 2013

brittiasuja


Tässä pari kivaa asukokonaisuutta Englannista. Ensimmäinen on ekan iltapäivän asu: toppi - Lindex / shortsit - Lindex / kengät - Clarks
Toinen on Lontoon reissun asu: aurinkolasit - Claire's / toppi - Lindex / villatakki - Noom / laukku - Longchamp / hame - Zara / kengät - Zara

Tarkotuksena mulla nyt olis muokkailla brittikuvia kaikessa rauhassa, kunhan vaan saisin ne tänne ennen ku lukio alkaa :) Kokoon varmaankin kollaaseja aiheittain, kuten "kaupunkivierailut", "ratsastus", "päivä Hastingsissa" ja "ostokset". Mulla on myös jonkin verran videomatskuu, jonka pohjalta voisin videonki yrittää kasata.

Tällä hetkellä oon kotiutunut hyvin takaisin Suomeen. Meidän lento oli eilen ajallaan ja päivä luisti muutenkin kuten piti. Heathrowlla tosin tuli turvatarkastuksissa jumitettua odotettua kauemmin, sillä muutaman, myös minun, laukut joutu yksityiskohtaisempaan tutkintaan. Lopulta päästiin portille ja siitä loppuhetken ostoksille. Käytiin Starbuckissa syömässä ja sitten suunnattiin Harrodsille, jonka itse olin missannut toisena Lontoo-päivänä (olin kipeenä host home:lla :( ) Nyt kuitenkin löysin vielä muutamat ihanat tuliaiset ja jopa halvemmalla, koska kyseessä oli lentokenttämyymälä.

Mä oon kyl tosissaan kohdannu paljon epäonnea tän terveyden saralta kielikurssin aikana. Kuten jo mainitsinkin, olin kipeenä, tarkemmin podin oksennustautia toisen Lontoon päivän ajan. Seuraavana maanantaina onnistuin jotenkin tooosi ihmeellisesti reväyttämään mun yhen reisilihaksen ja tällä hetkellä siinä onkin sitten kämmentä hieman suurempi ja aika karmivan näköinen mustelma. Näiden lisäks sain vielä flunssan, kaiketi se oli joku virus, joka kiersi kaikilla. Arvatenkin päädyin istuskelemaan sairaaloiden ja terveyskeskuksien päivystykseen yhdeksi päiväksi - no tulipa sekin koettua! :D

Huomenna lähden mun kavereita tapaamaan Helsinkiin. Me mennään elokuviin ja todennäköisesti kahville jonnekin. Ihanaa nähä pitkästä aikaa, koska sit ei taas nähä varmaankaan vähään aikaan. Me lähetään melkeinpä kaikki eri lukiohin/amiksiin, joten miitit jää varmasti vähemmälle. Ite oon niin intona lukioon menosta, etten tiiä, kuinka mä saan aikani kulutettua elokuun puoliväliin! Postissakin oli tullut mulle mun reissun aikana koulukirjojen tilaukseen liittyvää infoa ja mitä kaikkea! Ääääääääää! Tää on niin ihanaa ja upeeta! Nyt voin taas sanoo, et elämää hymyilee! Hymyilee kuin Naantalin aurinko! :DD

No comments:

Post a Comment

blogger template